úterý 23. listopadu 2010

Už taky zdobíte?


Včera jsem šla přes Staromák a cítila jsem se tak nějak divně. Teprve dnes mi došlo proč. Všude už je vánoční výzdoba, u nás v pekárně je stromek od konce října a tady, v centru vánočního dění nic. Ale v noci to přišlo - přivezli ten strom,TEN STROM. Zbourali jsme mariánský sloup, vztyčujeme tu aspoň strom. Ten vánoční. Aby tam aspoň o adventu a Vánocích Mistr Jan nestál sám. Chudák přes přeblyštělou nádheru nevidí na Týnský chrám.
Snad bude radnice střídmější ve vánoční výstroji tohoto symbolu pražských Vánoc, protože minule to bylo až moc. Aspoň k něčemu by mohla být krize dobrá.I když noví zastupitelé se jistě postarají o to, aby lidé přestali mluvit o průšvihu z porodnice a začali spořádaně chválit perlu ze Staromáku.

3 komentáře:

  1. Perla ze Staromaku, ale jdi. Ta je z Brdských lesů :-). Hezký stromy nám tu rostou ;-) viď.

    OdpovědětVymazat
  2. To já moc dobře vim, ale ten strom se proslavil až tím, že ho přivezli na Staromák. A perlou jsem myslela to, že se klade velký důraz na to, jak bude strom vyzdoben. Ale rostou vám tam pěkný stromy, to je jasný! :-)

    OdpovědětVymazat