čtvrtek 16. prosince 2010

Proč všechny zmizely


Letošní vánoční výzdoba domů je velice sporá. Nevím,jestli je to tím,že lidi nemaj čas nebo náladu, nebo se stalo to co v naší rodině - vánoční výzdobu nikdo nemůže najít. V té krabici byla i papírová hvězda, bílá s červenou hvězdou uprostřed, která visela v mém okně každý rok o adventu, dokud jsem ještě v domě U Tří koček bydlela. I teď miluju to její uklidňující světlo. Koukám po okolních domech a nikde žádná. Bývaly i modré a takové, jako má jako jediný tenhle dům na Evropské. Teď je ale po všech veta, ale že jich dřív bývalo hodně! Podél Leninky, pak Evropské jsem jich jako dítě napočítala desítky. Prosím, když nějakou uvidíte, napište mi, ať se na vlastní oči přesvědčím,že moje dětství ještě neskončilo...

1 komentář:

  1. Chce se mi říci, že nejdůležitější je vánoční příprava v duši, že ty vnější atributy nejsou tak důležité, že by to mohla být pro někoho jen taková vnější zástěrka - a vnitřek nikde ...
    ... ALE nebyla by to pravda! Zpravidla naše obřady kopírují vnitřní život.
    Ten vnější je však někdy divoký... prostě, o víkendu převrátím byt a hvězdy najdu!
    Jirka

    OdpovědětVymazat